maanantai 14. tammikuuta 2019

Omaa aikaa

Sain yllättäen ja pyytämättä omaa aikaa. Meillä on arkikuviot sillä tavalla, että herään ihmisten aikaan, jotta pääsen töihin ajoissa ja pääsen sieltä niin ikään ihmisten aikaan pois. Aviomies hoitaa ipanan viennin hoitoon ja minä puolestani noudan. Kerrankin voin onnitella itseäni viisaasta suunnittelusta. Aviomies saa pukea aamu-unisen ja ajoittain levyksi heittäytyvän tyypin ja siirtää sen ajoneuvoon. Minä saan iloiset "äiti, äiti!" -riemuhuudot mennessäni hakemaan.

Aviomies yritti kerran, että vaihdettaisiin systeemiä niin, että minä vien ja hän hakee. Tai että olisi vaikka vuoroviikoin. Olin että ei, lapselle rutiinit on tosi tärkeitä.



Niin, se oma aika. Aviomies ilmoitti, että voi hakea ipanan hoidosta. Minä hätääntyneenä lähdin heti ajamaan kotiin, että olen varmasti siellä, kun saapuvat. Pihhaan päästyäni hätäännyin vielä lisää ja mietin, että mitä ihmettä minun nyt pitäisi tai kannattaisi tehdä kun olen yksin kotona.

Tietysti viikkasin puhtaat pyykit pois ja laitoin likaiset pyörimään koneeseen. Sitten mietin, että onhan tää nyt ihan vitun älytöntä, että käytän kallisarvoista omaa aikaani kotiaskareisiin. Söin kolme metukkasiivua. Hain kaksi lisää ja söin nekin. Sitten keksin tyhjentää astianpesukoneen ja täyttää sen.

Lapselliset ilkkuivat ennen lisääntymistäni, että tulet vielä ihmettelemään mitä teit kaikella sillä vapaa-ajalla, mitä sinulla oli ennen lapsia. Piti ihan aikamatka tehdä menneisyyteen kolmatta kestomakkaraerää pureskellessani. Minähän siis kirjoitin tämmöistä blogia, kävin säännöllisesti erilaisissa talkoissa, söin ravintoloissa, tein ihan helvetin paljon töitä, matkustelin ja pelasin Candy Crush Sagaa. Näistä jäljellä on Candy Crush Sagan pelaaminen työajalla.

Nyt onneksi aviomies soitti, että ovat tulossa ja sovittiin, että laitan uunijuurekset tulemaan ja isäntä paistaa kuhan pannulla.

Nähdään taas!

t. Näkkäriäkin kuivempi äiti-ihminen (henkisesti, keho muistuttaa perunasäkkiä)

ps. Laittakaas niitä hyviä vinkkejä tulemaan.
pps. Kaikki kiinteistön suklaat, myös paskat konvehdit, on jo syöty. Se ei ole ratkaisu.


37 kommenttia:

  1. Oman ajan sietämätön keveys!!!
    Itse kulutin aikaa tässä eräänä päivänä lukemalla sun juttuja -12, ai että on hyvin säilynyt tyyli vaikka kaikki ympärillä muuttuu.
    Lapsen kanssa kannattaa touhuta jotain kistä saa itsekin irti jotain, en suostuisi Ryhmä Hauta katsomaan mutta Late Lammas rulettaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosikkiharrasteita:

      Lattialla makaaminen ja leikkimisen seuraaminen

      Mauri Kunnas -lukuhetket

      Late Lammas, kyllä! (Harmi kun Outlander on K16)

      Syöminen

      Poista
  2. Höh,kukaan ei ole tätä ennen kertonut minulle, että omalla ajalla voi syödä metukkaa.Yleensä vain seison keskellä lattiaa ja otan askeleen sinne,toisen tänne ja kuolatippa venyy suupielessä tyhjän katseen harhaillessa kellon ja kännykän välillä.

    VastaaPoista
  3. Harjoittelua sitten kaipaa..
    Lissää samanlaista.

    VastaaPoista
  4. Joo, välillä sai itsensä kiinni ajatuksesta, että oma aika pitää ansaita. Vaikka pesemällä ensin vessa tai tekemällä ruokaa viikoksi.

    Nyt jo sujuu helpommin.

    Nimim. Pötköttelyä hyvällä omallatunnolla

    VastaaPoista
  5. Kyllä se äidin "oma aika" on nimenomaan tarkoitettu siihen, että viikkailee pyykkejä, täyttää/tyhjentää tiskikonetta jne- ja jos sitä omaa aikaa on oikein runsaasti luvassa, niin siivoaa vaikkapa kaappeja. Se, mikä siinä on erityistä, on, että nuo hommat saa tehdä rauhassa ilman keskeytyksiä :-DDD

    VastaaPoista
  6. Milloin tulee uusia mahtavia postauksia? En malta odottaa, kiduttavaa hiljaiseloa :D

    VastaaPoista
  7. Omalla ajalla voi mielellään kirjoittaa tätä blogia toivoo sudeettieteläsavolainen kehä kolmosen kupeesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistava ehdotus! Kannatetaan. Lisää näitä, pliiis!

      Poista
  8. I gotta bookmark this website it seems extremely helpful very useful. Thanks for sharing.

    VastaaPoista
  9. Hei toivottavasti sulla on hyvää kesää , ja sun porukoilla!

    VastaaPoista
  10. Tarinaani on todennäköisesti samanlainen, mutta löysin kiireellisen ratkaisun entisen poikaystäväni palauttamiseksi takaisin kotiin niin monen vuoden erotuksen jälkeen. Aviomieheni kärsi suhteessa toisen naisen kanssa töissä ja jätti minut. Sain Avioliiton oikeinkirjoituksen casting-ohjelman hengellinen isä, mentori ja parantaja nimeltään Oduduwa. 2 päivää sen jälkeen kun lounas oli kirjoittanut minulle nimensä loitsun takaisin mieheni kotiin luokseni, se oli yllätys, en osaa edes selittää kuinka kaikki tapahtuu, se toimii BABa: n lupauksena.
    Aviomieheni oli aluksi erittäin jämäkkä, mutta aviomieheni Anderson tuli takaisin kotiin pyytämään anteeksi ja pyytämään anteeksi antamista, tänään olemme nyt onnellisempia kuin koskaan.
     En olisi voinut tehdä tätä rakkausloitsun osaa aktivointiin ilman Baba Oduduwan apua. Olisin luopunut ja uskonut, että koska aviomieheni näki jonkun toisen, hän sanoi, että olemme tehneet. Lounastamisen jälkeen Rakkausloitsun, mieheni soittaa minulle matkapuhelimella ja hän palaa takaisin kotiin seuraavana päivänä.
    Olen kiitollinen tälle henkiselle avioliiton parantajalle, joka auttoi minua. Suosittelen häntä kaikille, joilla on avioliitto tai mikä tahansa suhdekriisi, ota nopeasti yhteyttä tähän henkiseen loitsun palauttajaan palatakseen entinen rakkaus.
    tässä on hänen henkilökohtainen sähköpostiosoite: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    VastaaPoista
  11. Ja sitten heräsit ja otit kupin kahvia

    VastaaPoista
  12. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Riitta Mäkirinne Turusta, olen lääkäri ammatin mukaan, 47-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni, minulla on positiivinen aikomus, että nämä tiedot auttavat tätä artikkelia lukevalle henkilölle nyt palauttamaan rikkoutuneen avioliiton ja palauttamaan menetetyn rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Oltuaan suhteissa Janne Anttilaan vuosia, hän hajotti minut, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein, oli turhaa, halusin häntä takaisin niin paljon rakkauden takia, että olen häntä kohtaan, Kysyin häneltä kaiken, mitä minulla on, lupaan, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä ja hän ehdotti, että ota mieluummin yhteyttä rakkaudenloitsijaan, joka voi auttaa minua selittämään sen, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkaudenloitsuosa oli olemassa tai toimi, minulla ei ollut valintaa mutta kokeillaan sitä, lähetin sähköpostin loitsukanavalle ja hän kertoi minulle, ettei ollut ongelmaa, että kaikki tulee olemaan kunnossa ennen kolme päivää, että entinen palaa takaisin minuun ennen kolme päivää, hän heitti Rakkausloitsun osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 3.00. Entinen rakkautekumppani soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, että vastasin puheluun ja hän sanoi vain, että hän oli niin pahoillani kaikesta mitä tapahtui, että hän halusi minun palata hänen luokseen, että hän rakastaa minua niin paljon . Olin niin onnellinen ja niin me aloimme elää yhdessä onnellisina. Näin voit tavoittaa hänet, jos tarvitset apua doctorigbinovia93m@gmail.com tai whatsapp puhelinnumeroon +2349014523836, ota asiat itsestäänselvyytenä ja se vie sinulle ......

    VastaaPoista
  13. Ei hitto, nuo rakkausloistukommentit ovat aivan hillittömiä!

    Mutta oikeastaan tulin kommentoimaan huolestuneena, että alkaa olla kohta vuosi viime postauksesta.
    Miten näin on voinut käydä?

    Nimim. Odotanko turhaan

    VastaaPoista
  14. Hei, hyvää uutta vuosikymmentä!
    Toivottavasti voitte hyvin.
    Olet hyvä kirjoittaja.

    VastaaPoista
  15. Olen täysin innoissani ja voin myös täällä jakaa elävän todistukseni maailmalle. Haluan sanoa suuren kiitoksen tohtori Fayosalle siitä, että hän toi jälleen kerran ilon ja onnellisuuden elämääni ja palautti katkenneen suhteeni poikaystäväni, en koskaan uskonut mitään näistä asioista, kunnes menetän poikaystäväni muutama viikko sitten, kun ajattelin kaiken toivon menettäneen, tapaan todistuksen naisen soitosta Albert Gracelle siitä, että voimakas loitsunjohtaja Fayosa teki hänelle upeaa työtä, joten otin hänen kanssaan yhteyttä ja Selitin hänelle kaikki ongelmani toisena päivänä hänen ohjeidensa seuraamisen jälkeen, hän kertoi minulle, että saan poikaystäväni 48 tunnin kanssa luottaen hänen sanoihinsa ja uskoin hänen loitsunsa toisena päivänä sen jälkeen, kun loitsu on tehty outo numero soitti minulle, olin järkyttynyt kuullessani äänen ja katso, se oli poikaystäväni, joka ei ole soittanut minulle yli kaksi kuukautta nyt, hän pyysi anteeksiantoa ja pyysi minua palaamaan hänen luokseni anteeksi hänelle kaiken, mitä hän teki minulle aiemmin ja aloitimme uuden makean rel Ationship jälleen, olen täällä todistamassa maailmalle, koska olen elävä todistus: Onko sinulla ystävää tai perhettä, joka on sairas ?, oletko naimisissa ilman lasta ?, jos haluat ylennystä toimistossasi, uhkapelejä, rikas elämänloitsu, Jos haluat olla kuuluisa, politiikan loitsu, suoja, raha- ja työloitsu,

    Ota yhteys tohtori Fayosaan saadaksesi nopeaa apua ja rauhallista elämää Sähköposti: (Fayosasolusionhome@gmail.com) tai suoraan whats-sovelluksella +2348151918774

    VastaaPoista
  16. Hei, olen niin onnellinen jakaessani tämän, en voi vieläkään kiittää tarpeeksi voimakasta Priest Adea, mieheni lähti nuoremman naisen luokse, koska en pystynyt synnyttämään PCOS: n vuoksi, olin niin tuhoinen, olin yksinäinen, itkin paljon Yritin jopa ottaa elämäni. Sitten ystäväni kertoi minulle tästä mahtavasta miehestä, papista Adesta, joka auttoi häntä tekemään avioliitonsa täydelliseksi, kävin myös verkossa ja tein lisätietoja hänestä, en ollut liian varma, mutta päätin kokeilla hänelle käski minun olla huolestuttava siitä, että kaikki menee hyvin, hän kertoi minulle kaiken, mitä minun piti maksaa, mikä oli kätevä maksu ja minä tein, ja hän teki työnsä, lähetti minulle videotodistuksen ja käski odottaa 24 tuntia, että hän tulee takaisin, Seuraavana aamuna suurimpana yllätyksekseni se oli, että aviomieheni Shawn polvillaan kerjäämällä olen niin onnellinen, se ei loppunut siihen, olen ylpeä voidessani sanoa, että olen 3 viikkoa raskaana, kiitos paljon Priest Ade i ' m ikuisesti kiitollinen ancientspiritspellcast@yahoo.com tai ancientspiritspellcast@gmail.com
    Blogi: https://priestade.blogspot.com
    WhatsApp +2347059715465

    VastaaPoista
  17. Oi lol Anneli Jäätteenmäki ja muut.

    VastaaPoista
  18. Nyyh, vieläkin vaan säännöllisesti käyn täällä pettymässä, kun blogi on hiljentynyt.

    VastaaPoista
  19. Hi to everyone, I am Rosa Lee, From Toronto, Canada , i want to use this opportunity to thank Prof Remmy for the great work he has done in my life. I had a very big misunderstanding with my husband and he said he do no longer want me again that he needs a divorce, i was heartbroken, i was diver stated and confused, i didn't know what to do until one faithful day i saw a testimony of someone testifying about what Prof Remmy has done for her I never believed in magic or spell but i had no choice, i decided to give it a try, so I contacted him via his email (profadamremmy@gmail.com) he told me what i need to do which i did and he promised me that within 24 hours my husband was going to contact me, i didn't believe it initially, so the second day morning as i was preparing to go to work i had my phone ringing and i went to pick it up i was surprise it was my husband calling, i answered and he started apologizing to me, i forgave him because I love him so much, and now he has turned a new live he stopped all the stupid things he used to do then, now he loves me more than have ever dreamt. You can also contact him if you are also passing through and kind of marital problem or relationship issues he is a very powerful spell caster and i believe he will help you too (profadamremmy@gmail.com) or you can also WhatsApp him on +27-6606-70249 or visit his website on https://psychicremmy.webnode.com/love-spells/


    VastaaPoista
  20. Mukava viesti! Mielestäni sinun pitäisi jakaa tämä postaus instagramissa ja sille Osta Instagram Tykkää

    VastaaPoista
  21. Dr. Ige Ajayi on yksinkertaisesti paras loitsuntekijä ja auttaja. Nimeni on Cythai Jones, kunnioituksesta sinua ja loitsujasi kohtaan minun on kerrottava tämä todistus kaikille. Olen käynyt muissa loitsunpyörissä ilman tulosta. Toivoin vain, että tulisin luoksesi aikaisemmin, sain sinusta parasta. Entinen mieheni oli poissa vuodeksi ja menin kaikkialle ja muut loitsunpyörittäjät hakemaan apua, mutta tuloksetta ennen kuin ystäväni esitteli minulle tohtori Ige Ajayin. Kun rakkausloitsu oli tehty, sain lopulta puhelun häneltä 24 tunnin sisällä, kuten tohtori Ige Ajayi vakuutti minulle. Hänen loitsunsa tekivät ihmeitä ja mieheni on palannut täynnä rakkautta. Se on ihme! Yhtäkkiä hän palasi kukkien kanssa sanoen, että minun pitäisi antaa hänelle anteeksi, olin todella hämmästynyt ja järkyttynyt, kun mieheni polvistui anoen anteeksiantoa ja että ottaisin hänet takaisin. Minulla on todella pulaa sanoista ja iloinen, olet Jumala, joka on lähetetty minulle ja koko perheelleni. Ja nyt olen taas iloinen nainen. Kiitos paljon tohtori Ige Ajayi. Kaikkien, jotka etsivät oikeaa loitsua, kannattaa ottaa yhteyttä tohtori Ige Ajayiin osoitteessa: drigeajayi@gmail.com Voit myös lähettää hänelle Whatsapp-sovelluksen numeroon +234 (80)-5739-3990

    VastaaPoista
  22. Nimeni on Elfrida. Kun mieheni jätti minut, olin järkyttynyt ja murtunut, enkä voinut hillitä itseäni moneen kuukauteen. Tein kaikkeni saadakseni hänet takaisin, mutta turhaan. Lähdin toiseen kaupunkiin siinä toivossa, että voisin aloittaa kaiken alusta. Tapasin toisen miehen, jonka kanssa yritin parhaani olla, mutta se ei onnistunut, koska en voinut rakastaa häntä. Tiesin, että rakastan edelleen ja haluan mieheni palaavan luokseni. Niinpä aloin etsiä apua ja sitten löysin VALKOISTA MAGIAA, eri näkemyksistä, joista olin lukenut. Juttelimme ja sain hänet ymmärtämään kaiken, mitä minun piti tietää, uskoin häneen ja noudatin menettelytapoja. Hän työskenteli minulle ja palautti rakkauden ja siteen minun ja mieheni välille, ja juuri 48 tunnin kuluttua, kuten hän lupasi, mieheni etsi minua ja aloimme puhua, ja hän tuli katsomaan minua missä olen, ja teimme asioita. ja meistä tuli taas onnellisia yhdessä. WHITE MAGIC on luotettava ja voi auttaa sinua, jos otat häneen yhteyttä missä tahansa. Lähetä hänelle vain tekstiviesti sähköpostitse: findritualforlife@gmail.com
    Tai WhatsApp: { +2349046229159 }
    { +3550685677099 }

    VastaaPoista
  23. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 575a977b0f51558f4e3483c909fbe663
    website kurma
    numara onay
    sms onay

    VastaaPoista
  24. Thank you for your explanation, very good content. 480df333ca9204496a691da4119cb959
    define dedektörü

    VastaaPoista