keskiviikko 26. lokakuuta 2022

Tinder-raportti

Meninhän minä lopulta sinne. Kaveri oli sitä mieltä, että eihän siellä tarvitse tehdä mitään, voi vaan ottaa katalogin selailuna. Helvetin hyvä myyntipuhe.

Tarjonnan voi tiivistää seuraavasti:

1. White Power -tyypit, joilla tank topit ja ketjut ja tatskat, ja jotka kuitenkin päättävät katu-uskottavuutta korostaakseen ottaa itsestään kuvan lastenhuoneessa

2. Aleksi36:t. Ei tarvinne selittää enempää.


3. Kyyneltatuoidut miehet

Mikään ei herätä naisen kiinnostusta kuin kyyneltatuointi silmäkulmassa. "Voisin jakaa arkeni <murhaajan nimi tähän> kanssa". Not.

4. Lukutaidottomat 

Kun nainen ilmoittaa, että ei ole kiinnostunut mistään yhden illan säädöistä, se on kuin käskisi kaikki reissupanoa hakevat miehet, seksiseuraa etsivät pariskunnat ja muut hassuttelijat painamaan sitä pumppusymbolia. Nyt tiedän minäkin mitä Tinderin "nyt on ruuhka-aika" -ilmoitus oikeasti tarkoittaa.


Olen toisaalta kehittynyt merkittävästi. Pystyn jo parin viikon harjoittelulla tunnistamaan vaivattomasti ja vikkelästi mm. kokaiinin käyttäjät ja valeprofiilit. Valeprofiili = liian hyvännäköinen kuvapankkitason mies lähettää sydämen.


Ei yllättäen keskustelu jatkunut.

Jo parissa viikossa voi masentua ja menettää elämänhalunsa täysin. Ilmoitin ystävilleni, että vetäydyn periferiaan odottamaan noutajaa. Joko romanttista tai lopullista.

Eräänä iltana alkoi jo vähän tunnelma kohota kun olin varma, että nyt se romanttinen noutaja olikin tuossa. Mutta ei.


Sellaista. Matka jatkuu, pysykää mukana.

15 kommenttia:

  1. Kosketusta se on teuraaksi joutuvallakin, on lohdun aiheet, ei hitto!!! No, kuis kataloogi, yhtään tolkun tapausta? Tuo venholla noutamaan morsio, oi kuinka häiriintyneen/pelottavan romanttista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhden tapasin ja oli kaikkien aikojen fail (siitä sais jo postauksen yksinään).

      Yhden kanssa soittelin. Täytti speksit ja kusikärri oli isompi ku pyysin, mutta 266 km välimatkaa.

      Aivan dry season.

      Jos tänne joku eksyy, melkein kannattaa jo tarttua tarjoukseen 🤣

      Poista
  2. Pliiis tee treffipostaus! 😜😇 Kirjoittaisit sen varmasti niin hyvin.

    Ja eihän 266 km ole matka eikä mikään! Paitsi tietysti hidas sen kusikärrin kanssa ajella, hänkö ei ollu sitä valmis harkitsemaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kerään lisää treffimateriaalia tässä koko ajan ja teen sitten koonnin :D

      Kyllä se prinssi laski että menis 5 h sivuunsa. Sovittiin että jos ei löydy lähempää yhtä tasokasta henkilöä niin voidaan palata asiaan. Tallensin henkilön puhelimeen nimellä "Jos kaivelee niin".

      Poista
  3. Mä olen saavuttanut vaiheen, että jo parissa tunnissa mun elämänhalua katoaa Tinder-maailmassa. Mä olen vuoden aikana ollut Tinderissä kolmesti alle vuorokauden :D Eli kyllä, olen sinkku big time.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuvitellut että oon kärsimätön kun oon polttanu päreeni kuukauteen tähän applikaatioon. Oon kyllä kuullu monesta joille on parikin tuntia riittänyt. Eli ilmeisesti olen masokisti kun jatkan edelleen.

      Poista
  4. Hyvää joulunaikaa, pukki tinderistä?

    VastaaPoista
  5. Oot näköjään miehen löytänyt, kun tämä blogi taas hiljeni

    VastaaPoista
  6. Nonni, tuli valkealla setorilla ratsastaen ritari uljas, nuhteeton ja komea. Hinaten 9 kuution kusikärryä. Vei menessään kohti auringonlaskua blogistin. Tätä se mun uneni tiesi.

    ICT-ukkeli

    VastaaPoista
  7. Kommentoin ekaa kertaa sun blogiin, kun olit ajatuksissa. Löysin tän joskus vuosia sitten ja luin aikoinaan kaikki tekstit, oot huippu hauska! 😀 Kiva kun oot jaksanut edelleen päivittää blogia. Mutta voisitko päivittää useammin kuulumisia 😂

    VastaaPoista
  8. Kohta tulee uuden hiljenemisen vuosipäivä :(

    VastaaPoista
  9. Niin, käyn myös täällä välillä katsomassa, mutta ei ole, harmi

    VastaaPoista
  10. 🌷 Henkiinheräämiskukka!

    VastaaPoista
  11. Still Alive eli mitäs mitäs?? Hu-huuu?? Aouuuuu...

    VastaaPoista