sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Hiace-räppi

(Sävel: Sokka irti. Alkuperäinen esittäjä: Poski)

Hei!
Paku irti, jee! Paku irti, jee!
Jee-ee-e-ee-e!


Paku irti, mä sudin päivin öin. Metsästä hain havut, renkaan alle löin.



Paku irti, lisäpainoo trunkkiin löin. Lapioin vaan lumet, nyt taas liikennöin.
Paku irti, mä sudin päivin öin.
Kaverin hain messiin, painoks taakse löin.
Oo-oo-oo-o-oo-o! Paku irti, jee! Paku irti, jee! High Ace! High five!
Jee-ee-e-ee-e! Lapioin vaan lumet, nyt taas liikennöin.


Buum buum pau! Mä vedän pakun irti. Rohkeut ku Rokan silmis, sutii ku driftingis.
Boom shakalaka, kaasuu saatana! Kytkin vaan luistaa, hiestä oon märkä.
Rengas eiku vispaa ja yksin vaan rattia hakkaan.

Oon kai syntyny vittuuntumaan. Ei voi masentuu, tää tiimi ei luovuta.
Mee Audiin meditoimaan jos haluut helppoo kyytii,
mut jos oot messissä, kädet ristiin.

Vaikka selitykset alkaa ontumaan, mä en aja Audilla.
Tän talven pärjään, mä katkon havui. Tallaan omaa polkua.
Vaikka selitykset alkaa ontumaan, mä en aja Audilla.
Tän talven pärjään, mä ostan lapion. Tallaan omaa polkua.


4 kommenttia:

  1. Boom shakalaka

    Tossa kohtaa repesin. Oon kahlannu blogiasi nyt varmaan jo tunnin putkee. Facessa oli moni kaveri linkittäny kevään muotivaatteet, joten oli pakko tulla kurkkaamaan. Kiitos!

    VastaaPoista
  2. Sama homma kun ylemmällä kommentoijalla:D en pysty lopettamaan vaikka kamalasti jo väsyttä >.<

    VastaaPoista
  3. Juu, sama juttu! tää on hieno räppi!!!

    VastaaPoista
  4. Aijjai jo toinen allepissiminen tämän päivän aikana...paku irti...Buaah..mä kuolen! :D

    VastaaPoista